fredag 28. mars 2008

SKOLEDAGEN PÅ FREDAG

- og da er jeg alltid glad. Når jeg har kommet meg avgårde og til høyskolen. Det er bare gøy og føles hver uke som en liten seier. Jeg er igang med det jeg har tenkt på og ønsket i årevis.

Ellers så er det sånn at noen i familien driver og leser i bloggen min og det er hyggelig! Følgende korrigering legges inn - ved sommertid får man ikke lys på morgenen, men om kvelden.... og det er jo nesten ennå bedre :-) Ja, så feil det går an å ta.

Se på vinduet under. Det er vel ikke rart at jeg håper på litt varm luft ute og pent vær. Grusomme vinduer! Det er fryktelig lenge siden sist jeg pusset og hele huset blir liksomt rent når det er gjort. Dette er en liten motvekt til alle de "ryddige bildene" her inne. Det er ikke mye rot å spore når man ser på bildene. Virkeligheten hjemme hos meg er ganske annerledes. Det gjelder å ikke miste motet. God helg :-)

Ingen kommentarer: