lørdag 29. mars 2008

FREDLIGE LØRDAG

Med handling, hjemmelaget pizza, godterier og Farmen på TV. Det er godt å bare slappe av. Ingen viduspussing ble det. Det øsregnet så jeg "sparer" til en annen lørdag. Jeg har fått blomst av mannen min og kjøpt et nytt fat (som jeg aldeles ikke trengte), men jeg byttet mot muggen fra Home Art - som ikke holdt på vannet. Da jeg kom til butikken viste det seg at ingen av muggene holdt på vannet - så jeg valgte noe annet.
Jeg legger ved bilde av muggen i tilfellet noen av dere der ute i blogglandia har tilsvarende. Gå tilbake med den! Ellers så tenker jeg at jeg kan ikke legge ut bilder av absolutt alt jeg har - så det får bli med dette her nå. -Eller skitt au, jeg går ut og tar bilde av fatet!

Det var ikke så lett fordi det er speil i bunn på fatet. Jeg har satt det foreløpig på kjøkkenet.



5 kommentarer:

Bestefars Verksted. sa...

Oioioioiiiii,så mye fint du har,likte det brettet veldig godt......har holdt på og kjøpt det,iallefall to ganger....hihiii ! Kjedelig med kannen som ikke likte vann.......! Hyllen jeg har i toppen,hos meg,er fra http://www.countrycream.co.uk/ !!!! Og der er det myyyye snadder,kan du tro,bare ta deg en tur......og kos deg !!!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Heisann.
Kjempefint fat du har kjøpt deg. Fat er kjekke til å sette forskjellige ting på, og så kan ein forandre på det etter kvart.
Masse fint du har vist fram i det siste:)
Ha ei fortsatt fin helg.

Tulipaner og krystaller sa...

Hei og takk for koselig kommentar. Det var virkelig noen fine tinger du hadde å vise fram. Så synd at kannen lekker. For den er jo så fin. Ellers må jeg bare fortsette å skryte av Roma og jeg håper du kommer deg dit. Verdt turen. Ha en fortsatt fin helg. Hilsen Marit.

Bestefars Verksted. sa...

Hei igjen,klart du må kjøpe hyllen !!! Jeg har ikke kjøpt den,jeg da,bare "lånt" bildet fra butikken.....men har VELDIG lyst på en,det skal sies ! Natta :O)

Linda sa...

Hei!Høres ut som en bra lørdag.
Flott fat og skjønne bokser.Er svak for bokser.God søndag!
Hilsen Linda :))