mandag 24. mars 2008

PÅSKEN ER OVER

Jeg måtte inn å redigere. Kjære, vakre vene - jeg glemte å si at jeg våknet i dag til et ferdig ryddet hus, som var i ferd med å bli støvsuget fra bunn til topp. Mens jeg var i dusjen ble kjøkkengulvet vasket og trappen ned. Det har blitt litt ekstra hundehår denne påsken pga Bamse sin unormale kløe, men da jeg var klar for dagens gjøremål var huset fiks, ferdig. Hva gir dere meg? Fantastisk - ikke sant?

Ellers har det også vært en fin dag og mye mat. Altfor mye mat i påsken :-) I morgen venter jobb og ganske mye å gjøre. Jeg har fortrengt det helt til nå. Vi har hatt noen deilige fridager. Vi er heldige. Snøen laver ned og lager julestemning i påskehuset. I morgen plukkes påskepynten bort og derfor blir det noen krampetrekninger på slutten.

Siste krampetrekninger av påsken er noen bilder.

Denne eggehønen har min datter sydd på skolen. Den er veldig fin og jeg bruker den ikke annet enn til pynt. Den ble laget i 3. klasse og den er utrolig fin. Gryteklutene har hun også sydd, sammen med farmor som er den store lærermester. De har det ganske fint i sammen når de syr. Datteren lærer å sy og jeg tror farmor er fornøyd med at hun iallefall er litt interessert ( i motsetning til meg som ikke skjønner at det går an å ha tålmodighet til å skjære opp stoff for siden å sette det sammen igjen).

Det siste bildet er nok et bilde av et servise jeg har og som jeg liker godt. Sølv er ikke helt min greie - så jeg har begynt å samle på stål fra Hardangerbestikk. Det er veldig fint og veldig praktisk.

Ha en fin uke alle sammen som er innom hos meg. Det er morsomt å "bli kjent" med dere. Hanne

3 kommentarer:

irina sa...

Heia Hanne !! En award til deg inne på bloggen min !!
Den fortjener du :)

Smilla sa...

Så koselig bloggen din var Hanne!
Lagrer link og stikker innom igjen!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Heisann!
Så heldig du er som får huset fix ferdig og støvsuget når du står opp! Vi har også hund, og det smler seg utrolig mye hundehår rundt omkring på kort tid.
Ha en fin uke!