mandag 1. august 2011

Fredholms besøkshage - I

Siste dagen i juli dro vi til Helen Fredholms besøkshage i Totenvika. Det var en liten kjøretur, men det er vakkert langs Mjøsa så det var bare hyggelig. Det er alltid trivelig å møte Helen. Hun tar i mot og viser oss rundt i hagen med glede – og alt hun gjør er vakkert. Jeg mistenker henne for å ha mange, mange timer i den hagen.
imageimage
imageimage
Jeg trengte litt inspirasjon til min egen hage nå – og det virket. Det er absolutt direkte input ifht. hva jeg selv ønsker å se, selv om det sannsynligvis aldri blir like bra som hos Helen – men det er bare fordi jeg sannsynligvis også er latere enn henne. En flott hage er bare hardt arbeid – det er min påstand. Hvis man vil – kan man. Deilige bilder!

2 kommentarer:

Marie sa...

Flotte bilde frå hagen til Helen :)

Eg var der ifjor, fantastisk hage!
Og i tillegg har hagen ei veldig hyggeleg vertinne :)

Merete sa...

Vild med hængekøjen og så haven selvfølgelig ;0)