onsdag 31. august 2011

Siden jeg er så lei av rosetullet…

… så planlegger jeg et bed helt uten roser. Se på disse – det kunne kanskje vært ganske fint i sammen og blomstre hele sommeren… Jeg tenker at disse plantene kunne jeg hatt i et eget bed, sammen med geranium og marikåpe… – samt scabiosa og evt. annet som jeg fikk tak i – som passer…
image image
image image
image image
… også kan jeg kanskje sette inn en rose, som jeg finner og som passer ekstremt godt akkurat til disse, og som strengt tatt fortjener en plass i hagen min, men den må fortjene det… kan ikke være noe pingleri….

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Sannelig mye å velge mellom, ja;)..du skal se du finner DEN rosen:O)
Nattaklem;)

Turid sa...

Nydelige bilder - og du finner helt sikkert en rosa som passer!

mona.z sa...

Nydelige blomster du viser her, lett å få til er de også. Håper New Dawn rosen din klarer vinteren, hos meg blomstrer den helt greit etter forholdene denne sommeren. Bladene pleier å bli stygge, men sikkert noe jeg gjør feil. Klipper den kraftig tilbake flere ganger i sesongen, og håper min overlever denne vinteren også, klem:)

Mari Anne sa...

Den samplantingen kommer til å bli rålekker. Det handler om rett plante på rett sted. Pinglete roser er ikke noe å satse på, det er jeg helt enig i.